Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Kamel f. beoordeelde
bernadette K. beoordeelde
Jassa M. beoordeelde
C'est un lieu où nous y sommes bien, l'accueil, le cadre, le service et les crêpes sont top!
Laurence R. beoordeelde
Venitia B. beoordeelde
Crêpes absolument extra, patron idem. Cela ne donne qu’une envie c’est de revenir !
Jean-Christophe G. beoordeelde
Dominique L. beoordeelde
Une bonne adresse 10/10
Hervé L. beoordeelde
Stephane Junior C. beoordeelde
Nadia A. beoordeelde
J’aime l’ambiance et les galettes et crêpes sont super bonnes !